Morgen is het zover! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Iris Hoog - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Iris Hoog - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

29 December 2012 | Nederland, Heerhugowaard

Nog 1 nachtje slapen en dan zit ik in het vliegtuig richting New York! Echt super veel zin in. Bedankt iedereen voor het spetterende afscheidsfeest gister! Straks voor het laatst naar mijn koffer kijken, en dan moet die toch echt een keer dicht.

Het adres waar ik verblijf in Argentinie:

Iris de Hoog
Provincial route 33
Km 7.5
Maipu, Mendoza
Argentina

En dit zijn de websites van de wijngaard:
www.familiezuccardi.com
www.casadelvisitante.com.ar






  • 29 December 2012 - 15:36

    Sannie:

    hoi lieve schattie! het is zover, een nieuw avonuur! trots op je dat je dit doet! kan niet wachten je te zien!!! tot morgen:) dikke kus

  • 29 December 2012 - 17:27

    Roderik:

    Hostkindje!!

    Ik kan je nu al vertellen... het wordt geweldig... ik zou zeggen 100 procent genieten!!!!!
    Heel veel plezier, als je lang weg blijft.. kom ik je misschien nog tegen, volgende reis staat gepland op augustus 2014!!

    ciaoo xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 10220

Voorgaande reizen:

30 December 2012 - 30 Juni 2013

New York - Buenos Aires - Mendoza

Landen bezocht: